TavoRankose.org - katalikiškas diskusijų forumas

Bendros temos => Praktinė katalikybė => Temą pradėjo: Diak. Tomas M. vasario 02, 2017, 19:29:05

Antraštė: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Diak. Tomas M. vasario 02, 2017, 19:29:05
Popiežius Pranciškus ir jo aplinka akytviai dirba gailestingumo sferoje, ypač kalbant apie homoseksualus (http://tavorankose.org/forumas/index.php/topic,440.0.html), jų "šeimas" ir pan. Visi juk prisimename Šv. Tėvo "Kas aš toks, kad teisčiau...", kuris nuvilnijo per visą pasaulį. Ar Popiežiaus pasisveikinimą su gėjų pora (https://youtu.be/cZftxtlN4Tk?t=7m17s).

Kai kurie tikintieji ir kunigai yra šiek tiek sutrikę, nes susidaro toks įspūdis, kad neva Bažnyčia visus tuos tūkstančius metų kažkaip buvo negailestinga... Juk visi žino, kad reikia mylėti nusidėjėlį, bet nekęsti nuodėmės, bet šiuo metu nuodėmė išties tiesiog išnyko, jos neliko, liko tik nusidėjėliai, kuriems reikia gailestingumo. Tą galima pastebėti ir apaštališkoje konstitucijoje Amoris Laetitia, paskelbtoje po dviejų Šeimos Sinodų - nuodėmė ten nelabai minima  :-\

Kas yra gailestingumas? Labai įdomu buvo, kai išgirdau, kad gailestingumas yra sušvelnintas teisingumas. T.y. ne teisingumo dingimas, bet jo sušvelninimas. Todėl ir girdime Jėzų sakant paleistuvautojai: "Eik ir daugiau nebenusidėk".

Tad ką mes turime aplinkui?

Vokietijoje vyskupai jau viešai kalba apie galimybę laiminti gėjų "santuokas" (šaltinis 1 (https://www.lifesitenews.com/opinion/germanys-bishops-just-published-an-apologia-for-gay-marriage-this-crosses-a), šaltinis 2 (https://www.lifesitenews.com/news/german-bishops-conference-website-promotes-homosexual-unions-as-sacrament))

JAV kongreso, skirto religiniam švietimui metu, Vysk. Jose Gomez per Šv. Mišias priima atnašas iš gėjų "šeimos" (https://youtu.be/3R70C2a2G8M?t=3m26s)...

Šv. Jonas Paulius II yra pasakęs, kad kiekvieno kataliko moralinė pareiga yra priešintis homoseksualių santykių įteisinimui. Tačiau, kaip mes dabar galėtume reikalauti iš seimo narių priešintis tam, kai Vyskupai - Dievo paskirti Bažnyčios mokytojai, jau pasidavė (ačiū Dievui, kad dar ne visi!)

Įdomu, kad atsivertę homoseksualai patys pasakoja, kad katalikų dvasininkai bandė juos tarsi sulaikyti nuo pilno atsivertimo... visiems rekomenduoju pažiūrėti šį dokumentinį filmą:

The Third Way: Homosexuality and the Catholic Church (https://www.youtube.com/watch?v=6rgDLWOFCRA)
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Augustas vasario 04, 2017, 06:38:22
Atsakant į temos klausimą. Jei homoseksualūs žmonės nori ieškoti Dievo Katalikų Bažnyčioje (su visomis šios Bažnyčios nustatytomis taisyklėmis), Bažnyčia turėtų juos priimti. Bet jei jie nori ieškoti Dievo kur nors kitur, tai tegu sau ieško ten, kur jie nori ieškoti. Kuo čia dėta Bažnyčia?  :-\

CitataVokietijoje vyskupai jau viešai kalba apie galimybę laiminti gėjų "santuokas" (šaltinis 1, šaltinis 2)

Čia 2015 metų šaltiniai. Popiežius jau aiškiai pasakė, kad apie tos pačios lyties "santuokas" nekalbama. Ir "Amoris Laetitia" apie tai net nerašoma. Be to popiežius aiškiai kritikavo ideologinį paramos susiejimą su gender ideologija. Tai reiškia, kad visi dokumentai ir instrukcijos, kaip katalikams laikytis homoseksualumo atvejais, tebegalioja. Patys vokiečių vyskupai irgi turbūt daugiau nekalba apie tos pačios lyties "santuokas".

CitataŠv. Jonas Paulius II yra pasakęs, kad kiekvieno kataliko moralinė pareiga yra priešintis homoseksualių santykių įteisinimui. Tačiau, kaip mes dabar galėtume reikalauti iš seimo narių priešintis tam, kai Vyskupai - Dievo paskirti Bažnyčios mokytojai, jau pasidavė (ačiū Dievui, kad dar ne visi!)

Tai kad nė vienas dar nepasidavė (kol kas). :) Kaip bus toliau, neaišku. Gal pasiduos kuris nors toms kvailystėms ir atskils nuo RKB. Bet ateitis yra neaiški niekam iš žmonių. :)


P.S.
CitataĮdomu, kad atsivertę homoseksualai patys pasakoja, kad katalikų dvasininkai bandė juos tarsi sulaikyti nuo pilno atsivertimo...

Tai galėjo būti paprasčiausias patikrinimas, kiek rimtas yra tų žmonių apsisprendimas laikytis RKB mokymo lytinėje srityje.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: kukulis vasario 04, 2017, 16:43:09
Aš tai manau, kad homoseksualumo Katalikų Bažnyčia neturėtų priimti. Gali tik homoseksualus priimti, bet tik ne homoseksualumą.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Diak. Tomas M. vasario 05, 2017, 02:30:12
Augustai, džiaugiuosi tavo pozityviu mąstymu, bet turiu pripažinti, kad gyveni akvariume... o žinok, ežere, ten kiti reikalai, o ką jau kalbėti apie jūrą ;)
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Kaštonas vasario 05, 2017, 05:01:00
"bet turiu pripažinti, kad gyveni akvariume... o žinok, ežere, ten kiti reikalai, o ką jau kalbėti apie jūrą"

Stulbinantis argumentas.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Augustas vasario 05, 2017, 07:22:15
Citata iš: kukulis  vasario 04, 2017, 16:43:09
Aš tai manau, kad homoseksualumo Katalikų Bažnyčia neturėtų priimti. Gali tik homoseksualus priimti, bet tik ne homoseksualumą.

Čia jau reikėtų apibrėžti, kas yra homoseksualumas. Tai yra asmens (charakterio) savybė ar elgesio ypatybė? O gal filosofinė doktrina ar politinė ideologija? :)
O toliau jau paeiliui. Bažnyčia smerkia tik homoseksualius aktus, o apie tai, kas skatina žmogų užsiimti tais homoseksualiais aktais, Bažnyčia laiko netvarkingu polinkiu, kurį pats žmogus turėtų sutvardyti arba nuoširdžiai stengtis sutvardyti. Kaip ir kiekvieną polinkį į neskaistumą turi tvardyti, taip ir šį polinkį jį turintis žmogus turėtų stengtis sutvardyti ir nesielgti taip, kaip skatina šitas polinkis. Apie kokį nors tos orientacijos pasikeitimą ar kilmę Bažnyčia išvis nekalba, nes ne tai yra Bažnyčios mokymo objektas, o tik konkretus poelgis ar konkretus elgesys. :)

Citata iš: Tomas M.  vasario 05, 2017, 02:30:12
Augustai, džiaugiuosi tavo pozityviu mąstymu, bet turiu pripažinti, kad gyveni akvariume... o žinok, ežere, ten kiti reikalai, o ką jau kalbėti apie jūrą ;)

O tai kas ten tam ežere ar jūroje dedasi? Papasakok plačiau, jei gali. Bet imk laiką po "Amoris Laetitia" paskelbimo, nes kas vyko iki to, aš žinau.

P.S. Va jums, bičiuliai, ištrauka iš "Amoris Laetitia", kurioje kalbama apie lytinį auklėjimą:

http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2017-02-05-amoris-laetitia-lytinis-auklejimas/155004

Kas ir kaip joje kalbama? :) Tuo noriu įrodyti, kad Bažnyčios mokymas nepasikeitė.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: kukulis vasario 06, 2017, 04:00:59
Citata iš: Augustas  vasario 05, 2017, 07:22:15
Citata iš: kukulis  vasario 04, 2017, 16:43:09
Aš tai manau, kad homoseksualumo Katalikų Bažnyčia neturėtų priimti. Gali tik homoseksualus priimti, bet tik ne homoseksualumą.

Čia jau reikėtų apibrėžti, kas yra homoseksualumas. Tai yra asmens (charakterio) savybė ar elgesio ypatybė? O gal filosofinė doktrina ar politinė ideologija? :)
O toliau jau paeiliui. Bažnyčia smerkia tik homoseksualius aktus, o apie tai, kas skatina žmogų užsiimti tais homoseksualiais aktais, Bažnyčia laiko netvarkingu polinkiu, kurį pats žmogus turėtų sutvardyti arba nuoširdžiai stengtis sutvardyti. Kaip ir kiekvieną polinkį į neskaistumą turi tvardyti, taip ir šį polinkį jį turintis žmogus turėtų stengtis sutvardyti ir nesielgti taip, kaip skatina šitas polinkis. Apie kokį nors tos orientacijos pasikeitimą ar kilmę Bažnyčia išvis nekalba, nes ne tai yra Bažnyčios mokymo objektas, o tik konkretus poelgis ar konkretus elgesys. :)

Gal galėtumėt man durnam paaiškinti ką reiškia "seks" žodyje homoseksualumas? :D
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Augustas vasario 06, 2017, 12:29:04
CitataGal galėtumėt man durnam paaiškinti ką reiškia "seks" žodyje homoseksualumas? :D

"Seks" žodyje "homoseksualumas" reiškia lytį ir su lytimi siejamus dalykus. O ką? :)
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: kukulis vasario 07, 2017, 03:58:56
Na, kaip sako geri žmonės, jei gimei su pimpiu reiškia esi vyras, nesvarbu, ar apsivilkai suknelę ar ne. Apie seksualumą parašyta Šventame Rašte kad vyras ir moteris taps vienu kūnu. Nemanau, kad reikia dar kažko daugiau prisigalvoti.

Vyras gali mylėti vyrą kaip draugą; taip kaip Kristus mylėjo savo mokinius, o ne per seksualumą. Todėl homoseksualumo nereikia Bažnyčiai priimti.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Pilgrim vasario 07, 2017, 04:37:12
Ką reiškia pasakymas "turi priimti homoseksualumą",
kas turima galvoje ?
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Pilgrim vasario 08, 2017, 05:12:01
CitataMülleris taip pat sako, kad šv. Jono Pauliaus II apaštalinis paraginimas apie šeimą Familiaris Consortio, taip kaip Pranciškaus Amoris, buvo vyskupų sinodo šeimos klausimais išdava ir lieka toliau galioti, apimant taip pat ir tą dalį, kur lenkas popiežius kviečia išsiskyrusias ir antrą santuoką sudariusias poras, kurios negali išsiskirti, gyventi susilaikant – kaip brolis ir sesuo.

,,Tai nėra atšaukiama, kadangi tai yra ne vien pozityvus Jono Pauliaus II įstatymas, bet jis išreiškia ir esmingą krikščionių moralinės ir sakramentų teologijos elementą", – sako Mulleris , pridurdamas, kad painiava šioje srityje kyla iš to, kad nėra priimama enciklika Veritatis Splendor.

Publikuota 1993-iaisiais, Veritatis pradeda teigdama, kad egzistuoja absoliučios tiesos, kurios yra universalios įvairiose kultūrose. Popiežiaus dokumentas taip pat pasisako prieš moralinį reliatyvizmą ir neteisingą sąžinės naudojimą pateisinant subjektyvų moralumą.

http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2017-02-08-debatai-del-komunijos-issiskyrusiems-kard-g-muller-vs-vokietijos-vyskupai/155238
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Giedrė vasario 08, 2017, 12:09:18
Na, kai mane dar vaikystėje mokė Katekizmo buvo aiškiai apibrėžta: homoseksualizmas - mirtina nuodėmė. Gali visokie modernistai kalbėti dabar ką nori, bet šiaip tai viskas seniai aišku.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Eugenijus vasario 08, 2017, 16:51:34
Čia jau visiška nesąmonė. Net tokios diskusijos šitame tinklapyje išvis neturėtų būti. Bažnyčia turi priimti homoseksualumą? Tada jau Bažnyčios nebėr, yra tik UAB ar reklamos agentūra.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Sigitas vasario 10, 2017, 12:44:22
Citata iš: Eugenijus  vasario 08, 2017, 16:51:34
Čia jau visiška nesąmonė. Net tokios diskusijos šitame tinklapyje išvis neturėtų būti. Bažnyčia turi priimti homoseksualumą? Tada jau Bažnyčios nebėr, yra tik UAB ar reklamos agentūra.
Visiškai sutinku su broliumi Kristuje Jėzuje, Eugenijumi.
Citata iš: Giedrė  vasario 08, 2017, 12:09:18
Na, kai mane dar vaikystėje mokė Katekizmo buvo aiškiai apibrėžta: homoseksualizmas - mirtina nuodėmė. Gali visokie modernistai kalbėti dabar ką nori, bet šiaip tai viskas seniai aišku.
Taip, sese Kristuje Jėzuje!  :thumbup:
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Diak. Tomas M. vasario 20, 2017, 03:13:46
Trumpa suvestinė, kaip homoseksualumo idėja yra nešama į Bažnyčią:

The Vortex—Secret Gay Operatives (https://www.youtube.com/watch?v=W91IOdl8sh0)

Gerai, kad yra drąsių pasauliečių, kurie nebijo kelti šios problemos, nes dvasininkai kažkodėl to nedaro...
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Pilgrim vasario 20, 2017, 05:28:16
Negaliu kalbėti apie JAV situaciją,
tačiau Europoje (geriausiai žinau Italijos, Lenkijos, Anglijos atvejus), Lietuvoje taip pat yra keliama ši problematika
(dėl jos viešinimo yra sunkumų) tylos tikrai nėra.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Diak. Tomas M. spalio 19, 2017, 20:30:45
Pavyzdys, kaip Amoris Laetitia ir Popiežiaus Pranciškaus pasisakymai naudojami stumti homoseksualizmo idėjoms per ateinantį 2018 m. Pasaulio Šeimų Suvažiavimą Airijoje.  :'(

Bishops use Pope's teaching to push homosexuality at 2018 World Meeting of Families (https://www.lifesitenews.com/news/bishops-use-popes-teaching-to-push-homosexuality-at-2018-world-meeting-of-f)

Renginio svetainės "Amoris- Let's talk Family! Let's be Family!" (https://amoris.ie/programme/) fragmentas:

[attach width=320 name=Amoris_Lets_talk_Family_320_480_55.jpg type=image/jpeg]1872[/attach]

Tekstas renginio svetainėje virš paveikslėlio:

Citata"Nors Bažnyčia palaiko santuokos idealą kaip nuolatinį tarpusavio įsipareigojimą tarp vyro ir moters, egzistuoja ir kitos sąjungos (unijos), kurios teikia abipusę paramą porai. Popiežius Pranciškus skatina mus niekada neišskirti, bet lydėti tas poras su meile, globa ir parama."

Angl.

Citata"While the Church upholds the ideal of marriage as a permanent commitment between a man and a woman, other unions exist which provide mutual support to the couple. Pope Francis encourages us never to exclude but to accompany these couples also, with love, care and support."

Pasirodo, kad vyro-moters šeima yra viso labo idealas, siekiamybė, bet mes juk nuodėmingi žmonės... Įsigalioja situacinė moralė, kuri iš esmės turi pakankamai galios susprogdinti visą tradiciškai mums pažįstamą moralę.

Mąstau... vadinasi Bažnyčia turi vesti tas "šeimas" prie tikėjimo toje stadijoje, kur jos yra (nes "eik ir daugiau nebenusidėk" šių dienų katalikams nepriimtina, žiauru ir pan.), bet kadangi pagal Amoris Laetitia kai kuriems žmonės reikia sakramentinio palaikymo, visai galima situacija, kad vėliau net būtų leista toms "šeimoms" priimti Šv. Komuniją.

Sekantis žingsnis - situacinę moralę pritaikyti ne tik 6-ajam Dievo įsakymui (o tai juk logiška, nes jei tai galioja vienam įsakymui, kodėl negali galioti kitam?), bet ir visiems likusiems, tuomet tikrai galima bus bandyti jungtis su protestantais, tik nežinia ar jie mus priims... na, o apie jungimąsi su ortodoksais tai išvis galime pamiršti.

- Ar panašu į tai, kad Bažnyčia nori normalizuoti tikinčiųjų požiūrį į vienalytes partnerystes (iš esmės nuodėmę, bet ne šiaip nuodėmę, bet tokią, kuri šaukiasi Dangaus keršto) - žiūrėk, tai juk faktas, tos "santuokos" egzistuoja, o tos moterys atrodo išties myli viena kitą ir rūpinasi viena kita... juk tai yra taip gražu...

- Įdomu, kaip manote, kokias emocijas siekiama sukelti, tekstą iliustruojant pridėta nuotrauka? Kodėl pavaizduotos dvi moterys, o ne du vyrai, ar tai galėtų turėti įtakos, kaip skaitytojas priims žinią?

- Jei mūsų vaikas pamatytų šią nuotrauką, ką mes jam turėtume paaiškinti? Einame vieną žingsnį į priekį: jei mūsų vaikas pamatytų šią nuotrauką bažnyčioje padėtame buklete, ką mes jam turėtume paaiškinti?

- Ar jums apskritai atrodo priimtina, kad tokia iliustracija yra naudojama katalikiško šeimų renginio pristatymui?

- Ar jums priimtinas tekstas prie nuotraukos? Ar jis atspindi Jėzaus, Bažnyčios, Magisteriumo mokymą?
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Donatas spalio 20, 2017, 02:59:55
Michael Voris savo filmuose vis minėdavo "gėjų mafiją" - iki šiol maniau, jog perdeda. Deja ne.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Augustas spalio 20, 2017, 09:45:55
CitataPasirodo, kad vyro-moters šeima yra viso labo idealas, siekiamybė, bet mes juk nuodėmingi žmonės... Įsigalioja situacinė moralė, kuri iš esmės turi pakankamai galios susprogdinti visą tradiciškai mums pažįstamą moralę.

Mąstau... vadinasi Bažnyčia turi vesti tas "šeimas" prie tikėjimo toje stadijoje, kur jos yra (nes "eik ir daugiau nebenusidėk" šių dienų katalikams nepriimtina, žiauru ir pan.), bet kadangi pagal Amoris Laetitia kai kuriems žmonės reikia sakramentinio palaikymo, visai galima situacija, kad vėliau net būtų leista toms "šeimoms" priimti Šv. Komuniją.

Nėra jokios situacinės moralės, Tomai. :) Čia tiesiog Tu painioji dvasinį vadovavimą/dvasinį palydėjimą su nekintamu moraliniu Bažnyčios mokymu.

CitataSekantis žingsnis - situacinę moralę pritaikyti ne tik 6-ajam Dievo įsakymui (o tai juk logiška, nes jei tai galioja vienam įsakymui, kodėl negali galioti kitam?), bet ir visiems likusiems, tuomet tikrai galima bus bandyti jungtis su protestantais, tik nežinia ar jie mus priims... na, o apie jungimąsi su ortodoksais tai išvis galime pamiršti.

Nėra jokių susijungimų su protestantiškomis bendruomenės ar Rytų ortodoksų Bažnyčia. Apie tai nė kalbos negali būti, kol protestantiškos bendruomenės ir Rytų ortodoksų Bažnyčia nepakeis kai kurių savo požiūrių į, pvz., skaistyklą ar Romos vyskupo neklaidingumą, skelbiant Bažnyčios tiesas ex kathedra.

Citata- Ar panašu į tai, kad Bažnyčia nori normalizuoti tikinčiųjų požiūrį į vienalytes partnerystes (iš esmės nuodėmę, bet ne šiaip nuodėmę, bet tokią, kuri šaukiasi Dangaus keršto) - žiūrėk, tai juk faktas, tos "santuokos" egzistuoja, o tos moterys atrodo išties myli viena kitą ir rūpinasi viena kita... juk tai yra taip gražu...

Nepanašu, kad Bažnyčia nori normalizuoti katalikų požiūrį į tokias vienalytes partnerystes.

Citata- Įdomu, kaip manote, kokias emocijas siekiama sukelti, tekstą iliustruojant pridėta nuotrauka? Kodėl pavaizduotos dvi moterys, o ne du vyrai, ar tai galėtų turėti įtakos, kaip skaitytojas priims žinią?

Dvi moterys vyrams labiau priimtinos negu du vyrai. :) Čia nėra jokios paslapties.

Citata- Jei mūsų vaikas pamatytų šią nuotrauką, ką mes jam turėtume paaiškinti? Einame vieną žingsnį į priekį: jei mūsų vaikas pamatytų šią nuotrauką bažnyčioje padėtame buklete, ką mes jam turėtume paaiškinti?

Taip ir paaiškinčiau - Bažnyčia kviečia atsiversti homoseksualų gyvenimo būdą gyvenančius žmones, kad jie daugiau taip nebedarytų.

Citata- Ar jums apskritai atrodo priimtina, kad tokia iliustracija yra naudojama katalikiško šeimų renginio pristatymui?

Yra geresnių būdų pristatyti katalikišką šeimų renginį, šis iš tiesų gan prastokas.

Citata- Ar jums priimtinas tekstas prie nuotraukos? Ar jis atspindi Jėzaus, Bažnyčios, Magisteriumo mokymą?

Dėl teksto, tai neišeina greitosiomis jo suprasti, bet atrodo, kad ten cituojama ar laisvai perpasakojama kažkokios popiežiaus Pranciškaus kalbos ištrauka. Kai turėsiu daugiau laiko, būtinai parašysiu išsamesnį įvertinimą.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Donatas spalio 20, 2017, 10:27:18
Citata iš: Augustas  spalio 20, 2017, 09:45:55Taip ir paaiškinčiau - Bažnyčia kviečia atsiversti homoseksualų gyvenimo būdą gyvenančius žmones, kad jie daugiau taip nebedarytų.

Pagal Tomo pateiktą tekstą "Popiežius Pranciškus skatina mus niekada neišskirti, bet lydėti tas poras su meile, globa ir parama." nesakoma, kad jie daugiau taip nedarytų, netgi
daugiau tokioms poroms teikiama parama.
Aišku galima sakyti, jog parama teikiama patiems žmonėms, o ne jų santykiams, tačiau kai parašoma taip "aptakiai" neaišku, ką iš tiesų nori tuo pasakyti.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: sandraa spalio 20, 2017, 14:49:22
Gailestingumas eina kartu su teisingumu. Jėzus pagaili kiekvieno nusidėjėlio ne tam, kad jis toliau eitu savo nuodėmingu keliu, bet tam, kad pasitaisytų.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Diak. Tomas M. spalio 21, 2017, 04:01:17
Man toksiškiausia atrodo ši vieta: "egzistuoja ir kitos sąjungos (unijos), kurios teikia abipusę paramą porai". T.y. norima normalizuoti/nujautrinti katalikų požiūrį į tokias sąjungas. Kas baisu, kad tame nujautrinimo darbe tiek vaizdinėmis priemonėmis, tiek tekstais, dalyvauji ir Bažnyčios hierarchai.

Esmė tame, kad nuo seno katalikams vien pagalvojus apie vienalytes poras supykindavo ir tai yra normalus apsauginis sielos reagavimas į nuodėmę, kad atgrasintų žmogų, kad jį apsaugotų. Bet kaip mes žinome iš jau seniai paskelbto gėjų manifesto, kuris beje yra pažodžiui įgyvendinamas ir gaila konstatuoti, kad gana sėkmingai, vienas iš žingsnių palaužti krikščionišką visuomenę yra normalizuoti (nujautrinti) gėjų liezbiečių vaizdą. Tokiu būdu žmonės per prievartą įvairiose situacijose "maitinami" ta informacija, kol galų gale tas šleikštulio jausmas išnyksta. Na, o tuomet galima jau pradėti kalbėti, kad tai yra meilė, gražūs jausmai, parama, rūpinimąsis vienas kitu... o vėliau  jau pereinama ir dar toliau, kad tie žmonės irgi nori vaikų, kad jiems priklauso teisės, kaip ir normalioms šeimom ir pan. Kitas metodas - blokavimas - irgi jau panaudotas - visi, kam gėjų vaizdas sukelia šleikštulį, pavadinti homofobais, t.y. apsauginė sielos reakcija įvardinta kaip kažkas blogo, norima, kad žmogus jos gėdytųsi.

CitataKirko ir Madseno planas yra paremtas drąsia propaganda ir esminiais psichologijos bei reklamos principais. Knygos autoriai tiki, kad sumaniai tokiu planu vadovaujantis, įmanoma tradicinei visuomenei ,,parduoti" homoseksualų ideologiją.

Tikslui pasiekti siūlomos trys strategijos:  nujautrinimo (desensitizing), blokavimo (jamming) ir atvertimo (converting).

Šios strategijos labai gerai paaiškina, kodėl po įstojimo į ES Lietuvoje atsirado tiek daug gėjų. Reikia manyti, kad padaugėjo ne gėjų, bet pasikeitė jų veikla. Tą kaip tik ir paaiškina pirmoji iš Kirko ir Madseno rekomenduojamų strategijų – nujautrinimas.

Nujautrinimas – tai pastovus visuomenės bombardavimas įvairia su gėjais susijusia informacija – straipsniais, pasirodymais televizijoje, jų reklama.  ,,Reikia apie save kalbėti tol, kol žmonėms tai nusibos tiek, kad net nustos erzinti. Visada būkite ten, kur kažkas vyksta, būkite matomi" – patarinėja knygos autoriai. Šį informacijos srautą jie apibūdina kaip ,,dušą". ,,Jei heteroseksualai negalės išjungti dušo, jie bent jau pripras būti šlapi. O tada, kai informacija apie mus sukels ne pyktį, ne susierzinimą, o tik nežymų pečių gūžtelėjimą – mūsų kova dėl socialinių teisių yra faktiškai laimėta".

Šiandien Amerikoje ši technika naudojama kasdien. Apie gėjus rašoma reikia – nereikia. Kiekvienas, net menkiausas jų judesys – sureikšminamas. Visiškai nesesniai, vienas didžiausių internetinių portalų Yahoo.com kelias dienas pirmame puslapyje laikė žinutę, kaip kažkoks mokyklą bebaigiąs abiturientas savo atsisveikinimo kalbos metu prisipažino, kad jis – gėjus.Tai buvo eilinė mokinio kalba, neapsiplunksnavęs jaunuolis, auditorija jo net rimtai neklausė, tačiau iš to buvo padaryta nacionalinė naujena.

Tokia politika duoda savo rezultatus. 1991 m. apklausus populiaraus JAV paauglių žurnalo ,,Teen" skaitytojus iš jų  17 proc. teigiamai žiūrėjo į homoseksualams, o 1999 m. –  jau 54 proc. Čia labai tiktų pacituoti žymaus amerikiečių poeto, bytniko, homoseksualo – pedofilo žodžius: ,,Mes jus ,,paimsime" per jūsų vaikus" (We'll get you through your children!).

Kita Kirko ir Madseno strategija –  blokavimas arba trukdymas. ,,Turime neleisti, kad apie mus būtų kalbama neigiamai. Bet kokia nuomonė, nepritarianti mūsų gyvenimo būdui, turi būti nutildyta, o jos reiškėjai paskelbti "blogais" žmonėmis. Ilgainiui heteroseksualai turi būti įtikinti, kad jų neigiami jausmai homoseksualų atžvilgiu yra ne taisyklė, o išimtis, ir kad taip galvoja tik jie, o likusioji visuomenės dalis – priešingai. Taip jų neigiamus jausmus homoseksualų atžvilgiu pakeis kaltės jausmas dėl savo pažiūrų".

Klasikinis blokavimo pavyzdys – taip vadinama ,,neapykantos kalbos" (hate speach) sąvokos atsiradimas. Ar kas nors iš mūsų  dorai žinome, ką tai reiškia? Kodėl sakyti, kad nemėgsti homoseksualų yra blogai, o, pavyzdžiui, nemėgti lenkų ar rusų – visai nieko?  Pagal homoseksualų blokavimo principą, ,,neapykantos kalbos" etiketė uždedama bet kuriai nuomonei, kuri nors kiek nesutinka su homoseksualų nuomone. Tuo labiau tokiai, kuri juos smerkia. Kalbėdami apie tokius savo metodus, knygos autoriai prisipažįsta: ,,Mes siekiame efekto nesiremdami nei faktais, nei logika, nei įrodymais".

Homoseksualų blokavimo strategija nepripažįsta tolerancijos kitokiai nuomonei. Jei tu ne su mumis, tu – prieš mus. Blokuojama viskas, kas pasisako prieš homoseksualus ar jų politiką.  Amerikiečiai puikiai prisimena faktą, kai per 2009 m. Mis JAV rinkimus absoliuti favoritė Mis Kalifornija Carrie Prejean pralaimėjo konkursą, nes į klausimą, ar ji palaiko gėjų vedybas, ji atvirai pasakė, kad ne. Iš žiuri veidų buvo matyti, kad tą minutę ji sau pasirašė nuosprendį.

Ir pagaliau –  ,,atvertimas" (converting). Kirkas su Madsenu savo knygoje šią strategiją pristato pabrėžtinai ciniškai: ,,Kai kalbame apie atvertimą, mes kalbame apie psichologinėmis atakomis bei suplanuota propaganda iš žiniasklaidos pakeistas vidutinio amerikiečio mintis, emocijas ir valią. Kalbame apie demoralizaciją tų nusistatymų, kurie yra prieš mus. Todėl, pasinaudodami  tais pačiais procesais,  kurie amerikiečius išmokė mūsų nekęsti, mes jų neapykantą paversime šiltu palankumu – patinka jiems tai, ar ne".

Ir jeigu blokavimu Kirkas su Madsenu tradicinių pažiūrų amerikiečiui nori sukelti gėdos jausmą dėl savo neigiamo požiūrio į gėjus, tai atvertime tikslas yra parodyti, kad, jausdamas gėjams neigiamus jausmus, jis toks yra jau galbūt vienintelis, nes visi jo draugai su gėjais yra geruose santykiuose. Tam, kaip jau minėta, padeda žiniasklaida. Knygos autoriai žino, kad vidutiniam amerikiečiui labai svarbu laikytis tokių pažiūrų, kokių laikosi jo aplinka. Jis nenori išsiskirti. Ir jei aplink save matys tik ,,šiltus" jausmus homoseksualams, greitai jis nebedrįs jaustis kitaip. Televizija – ypač galingas ginklas. Tuo metu, kai buvo parašyta ši knyga, vidutinis amerikietis prie televizorius prasėdėdavo po 7 valandas per dieną. Tokiu atveju labai nesunku manipuliuoti, jei žinai, ką darai. ,,Mes turime rodyti siužetus, kur, pavyzdžiui, prieš homoseksualus pamokslą rėžia mažas, piktas, storas kunigas, o kuklus ir simpatiškas gėjus klausosi tokio pamokslo ir šypsosi. Kaip jūs manote,  kur bus masių simpatijos, kurį laiką pažiūrėjus tokius siužetus?" – klausia knygos autoriai.

A.Simanonytė. Homoseksualizacijos schema: ką turėtume žinoti? (http://alkas.lt/2013/07/27/a-simanonyte-homoseksualizacijos-schema-ka-turetume-zinoti/)

Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Diak. Tomas M. spalio 21, 2017, 04:14:54
Citata iš: Augustas  spalio 20, 2017, 09:45:55Nėra jokios situacinės moralės, Tomai. :) Čia tiesiog Tu painioji dvasinį vadovavimą/dvasinį palydėjimą su nekintamu moraliniu Bažnyčios mokymu.

Atsiprašau, neteisingai panaudojau terminą, turi būti situacinė etika (https://www.lifesitenews.com/news/amoris-laetitia-uses-orthodoxy-as-mask-to-conceal-moral-errors-catholic-phi):

CitataThe fact is that, albeit skillfully interwoven with many statements on subjective responsibility and full knowledge, AL VIII contains several very clear affirmations of "situational ethics." According to this doctrine, absolute prohibitions don't exist, and there are situations in which the violation of a negative command can be a morally good act. This doctrine was vigorously condemned by Pope St. John Paul II in the encyclical Veritatis Splendor which, not coincidentally, is never cited in Amoris Laetitia. This has already been highlighted in dozens of articles, which Buttiglione cannot ignore, particularly because the main arguments have already been repeated in a number of letters both by Professor Seifert and by me and others.

Buttiglione has not been able to respond effectively to these arguments, and has limited himself to repeating that there is nothing more in AL VIII than the traditional doctrine regarding subjective extenuating circumstances. It must be accurately emphasized that, as much as the text of AL tries to mix the doctrine of extenuating circumstances, which in itself is orthodox, with situational ethics, which on the other hand is heretical, we are dealing with two entirely different things. The first argues that, although an action may in itself be evil, there can be elements, such as a state of serious psychological impairment, or ignorance, which diminish, or even annul, subjective guilt.

Instead, situational ethics states that there are absolutely no intrinsically evil actions and that, in some situations, what is normally evil may be the right choice, so it can objectively be a good act. I will cite a crystal clear passage in this regard, Amoris Laetitia paragraph 303, which states: "Naturally, every effort should be made to encourage the development of an enlightened conscience, formed and guided by the responsible and serious discernment of one's pastor, and to encourage an ever greater trust in God's grace. Yet conscience can do more than recognize that a given situation does not correspond objectively to the overall demands of the Gospel. It can also recognize with sincerity and honesty what for now is the most generous response which can be given to God, and come to see with a certain moral security that it is what God himself is asking amid the concrete complexity of one's limits, while yet not fully the objective ideal."

...we realize that here it is said that "a given situation [that] does not correspond objectively to the commandment of the Gospel" would be "what God himself is asking." (emphasis added). This implies, just as situational ethics holds, that there are not absolute commandments. The text in question does not speak of a decrease in guilt, or of ignorance, but instead says that the subject discovers, based on "the development of an enlightened conscience, formed and guided by the responsible and serious discernment of one's pastor" that the action is good: it is nothing less than "what God is asking."

...And here we come to the most obvious contradiction of the text under consideration: in fact, in addition to what we have already illustrated about the presence of "situational ethics," recourse to the issue of diminished awareness or of ignorance directly conflicts with the main theme proposed by Amoris Laetitia VIII: "to accompanying, discerning and integrating fragility."

Throughout this process of accompaniment and discernment, which should culminate in sacramental confession, it is logical to expect that the person is brought to know the truth of his situation: sacramental absolution then will only be possible to give to those who, once conscious of their sinful situation, repent of it. It's unthinkable that, in a process of discernment of his adulterous situation, the penitent confess only his other sins, those he would "be aware of," while he would not be aware of the adultery, which is precisely the matter about which he is being accompanied and discerning.

In general, this contradiction means that the doctrine of extenuating circumstances is not used correctly in the document; in fact, if the main theme of the text is "accompanying and discerning," i.e. helping someone become aware and take stock, it doesn't make sense to then invoke, in this same context, the lack of awareness.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Augustas spalio 22, 2017, 06:11:31
Supratau, Tomai. Dėkui už paaiškinimą. :)
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Diak. Tomas M. spalio 22, 2017, 21:42:20
Viskas po truputį statosi į vietas, Belgijos vyskupas pasiūlė, kad gyvenančios nesusituokus, antrą kartą susituokusios ir homoseksualios poros galėtų gauti Bažnyčios palaiminimą...

CitataBishop Johan Bonny of Antwerp, Belgium, suggested that homosexual couples, divorced and remarried Catholics, and cohabiting pairs should be given some sort of Church blessing as part of a "diversity of rituals" that would recognize the "exclusiveness and stability" of their unions.

Belgian bishop calls on Catholic Church to approve 'ritual' for blessing gay unions (https://www.lifesitenews.com/news/belgian-bishop-calls-on-catholic-church-to-approve-ritual-for-blessing-gay)
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Donatas spalio 23, 2017, 03:26:48
Nu neblogai, tai gal pagaliau pas kaimynę bus galima legaliai ir su palaiminimu nueiti, kai  žmona nusibos :)  O jei rimtai tai belieka melstis už šį vyskupą.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Augustas spalio 23, 2017, 10:17:59
Citata iš: Donatas  spalio 23, 2017, 03:26:48Nu neblogai, tai gal pagaliau pas kaimynę bus galima legaliai ir su palaiminimu nueiti, kai  žmona nusibos :) 

Žmona jus abu užmuš ir, nuėjusi išpažinties, gaus išrišimą, skirtingai nei jūs abu. :P 


CitataO jei rimtai tai belieka melstis už šį vyskupą.

Tai už visus vyskupus reikia melstis. :) Tik maldos intencijos truputį skiriasi: už vienus - ta intencija, kad jie neprišnekėtų nesąmonių, o už kitus ir ta intencija, kad jie neprišnekėtų nesąmonių, ir ta intencija, kad atitaisytų savo prišnekėtas nesąmones.
Antraštė: Ats: Ar Katalikų Bažnyčia turi priimti homoseksualumą, o jei taip, kokiu lygiu?
Parašė: Saulius kovo 27, 2018, 17:13:46
Dar viena žinutė šiai temai (2018-03-10):

Kardinolas Sarah: aukštas pareigas užimantys ganytojai siekia pakeisti krikščionišką moralę. http://www.propatria.lt/2018/03/kardinolas-sarah-aukstas-pareigas.html