• Welcome to TavoRankose.org - katalikiškas diskusijų forumas. Please login or sign up.

gegužės 20, 2024, 16:02:16

Naujienos:

Kokie šaunūs yra ištikimi VIEŠPATIES žmonės!
Būti su jais man didžiausias malonumas. Ps 15 (16) - 3

Žaidimų teorija mūsų gyvenime arba kodėl TavoRankose.org nereikia "Like" mygtuko

Pradėjo Diak. Tomas M., rugpjūčio 13, 2013, 15:54:02

0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

Diak. Tomas M.

Jei būtų mano valia, FaceBook neturėtų "Like" ar "Patinka" mygtuko, būtų tik "Share" t.y. "Dalintis". Tenka pačiam pastebėti, kaip žaidimų teorija veikia mane patį, kaip aš einu į FB vien pažiūrėti, kiek viena ar kita žinutė gavo "laikų". Tampi klusnia universaliojo  populiarumo žaidimo avele.

Tai nuodas, tikrąja to žodžio prasme, nes pats nepastebėdamas, imi daryti kažką ne dėl prasmės, bet dėl tam tikros viešai užfiksuotos pozityvios žmonių reakcijos. Vėliau ja galima slapčia didžiuotis, o galima ir viešai pasigirti... Mažiau žalingas "Share" ar "Dalintis", nes tai parodytų, kiek žmonių iš tiesų nusprendė paskleisti tavo žinią, bet aišku ir tai nekontroliuojant, gali tapti toksišku dalyku.

"Dislike" ar "Nepatinka" mygtukas, galėtų sugrąžinti dalį tiesos, bet vargu ar FaceBook išdrįs savo vartotojus pasijausti nemaloniai, juk taip gera gyventi tame rožiniame pasaulyje, kur tave visi tik mėgsta: Like, like, like...  :no-no:

Keletas minčių iš kitų autorių:

CitataTed Clayton - 'Gaming' in general, and real-world applications of the formalized Game Theory that was articulated & formalized by mathematician John von Neumann leading up to & through the mid-20th Century, in particular, carries some hefty negative implications.

"1984″ and "Brave New World" explore societies given over to gamified management.

From the beginning, Von Neumann was explicitly focused on the 'gaming' of the economy, which some say continues to be the root of major social disorders, today. The military, intelligence and State Department were all early & enthusiastic adopters of formalized Game Theory. Generally to the detriment of the values & interests of the Citizenry.

Fidel Castro 'games' the Island. Vladimir Putin is 'gaming' the Russian population with his parade of macho-man stunts.

To "recognize" and "reward" good works and achievements, is easy to get on-board with. To put such an initiative in terms of Games, is going be fraught with unwanted baggage.

CitataVanessa Blaylock - I can't deny that gamification is powerful. But it makes me nervous. It can be used to amplify the intrinsic value of an activity or achievement, but I think more often it does the opposite, replace the intrinsic with the extrinsic.

For me this is the problem with capitalism where greed for money replaces whatever your original vision of a life well lived was. It's the problem with grades in school where greed for an "A" replaces the idea of learning valuable things.

Komentarai iš: http://www.wptavern.com/wp-com-gets-a-trophy-case-is-wp-org-next