• Welcome to TavoRankose.org - katalikiškas diskusijų forumas. Please login or sign up.
 
balandžio 28, 2024, 00:57:32

Naujienos:

Kokie šaunūs yra ištikimi VIEŠPATIES žmonės!
Būti su jais man didžiausias malonumas. Ps 15 (16) - 3


NAUJOJI AUŠRA MAR­CE­LI­NO IRA­GUI.

Pradėjo Kaštonas, balandžio 23, 2015, 09:44:05

0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

Kaštonas

Šios kny­gos es­mę au­to­rius at­sklei­džia jau dvie­jo­se jos pa­va­di­ni­mo ei­lu­tė­se Nau­jo­ji aušra ir Są­mo­nės nu­bu­di­mas. Auš­ra yra na­tū­ra­lus gam­tos reiš­ki­nys – gam­ta rū­pes­tin­gai at­sklei­džia tam­sios nak­ties skrais­tę. Ta­čiau kar­tu šia­me žo­dy­je sly­pi ir pui­ki me­ta­fo­ra, iš­reiš­kian­ti mū­sų pa­čių su­si­kur­tus tei­gia­mus lū­kes­čius. Šie lū­kes­čiai, at­si­ra­dę dėl tam tik­rų veiks­mų, ku­riuos le­mia tei­gia­mos mū­sų švie­saus gy­ve­ni­mo pa­tir­tys, lei­džia mums iš­trūk­ti iš tam­sių lyg nak­tis sie­los gel­mių.
"Bernardinai.lt" skaitytojams siūlome naujosios knygos įvadą, kurį parašė kar­me­li­tas Filipas B. Unzalu.

http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2012-06-28-mar-ce-li-no-ira-gui-naujoji-ausra/84645

https://www.dropbox.com/sh/rv58obh2d5u818o/AADbH19bKxZA-B7PSXBDc96Ia?dl=0

Silvija

Apie šio autoriaus knygas ir mokymus teko išgirsti dviprasmiškų atsiliepimų, na, bent jau neseniai atsivertusiems nemanau, kad ši knyga būtų tinkamas pasirinkimas. Trumpa nuomonė yra čia:

http://www.klauskkunigo.lt/3459/marcelino-nubudimas-nesileisti-veikiamam-dvide%C5%A1imt-prab%C4%97gusi%C5%B3

Įdomią knygos eilutę cituoja klausėjas: "norint laikytis Jėzaus mokymo, būtina nesileisti veikiamam įvairių žmonių per dvidešimt prabėgusių amžių sukurtų mokymų" (208 psl.) Tad gal geriau pasekti šiuo autoriaus patarimu ir atidėti jo knygą į šalį? :-\

Kaštonas

Puiki idėja Silvija iš tavo komentaro man į galvą šovė.

Padarykime duomenų bazę ant Lietuvos. Kunigų Kurie yra Tiesa.?

Frazė kaip frazė. Knygoje yra frazė. Kad jis nepretenduoja būti. Mokytojų arba Tiesa.

Silvija

Daryk, jei tau ta idėja atrodo puiki. O jei tai sarkazmas, tai gal jau gana šito? Nelįsiu su tavim į vieną dūmtraukį ;)

Kaštonas

 "norint laikytis Jėzaus mokymo, būtina nesileisti veikiamam įvairių žmonių per dvidešimt prabėgusių amžių sukurtų mokymų"
suprimityvinsiu dėl tavęs.
Pirmasis sako, kad saulė raudona. Kitas atsako saulė raudona.
Trečias išlenda iš krūmų, bando pasakyti tai kas pasakyta pagal ta patį scenarijų ...

Marijos radijuje archyvuose turėtu būti laidelė apie tai kaip du kunigai darė "eksperimentą".
Vienas ėjo sakyti homilijos antrasis po Mišių pirmąjį atliepdavo.
Po mėnesio eksperimentas pasibaigė....

Arūnas Jankauskis Šiauliai?
Nesigilink, Tiesiog priimk mano nuoširdų AČIŪ. Viešpats prakalbo tavo lūpomis.

-----------------------------------------------------------------
Melskimės broliai ir sesės už žmonės turinčius priklausomybių.
Už žmonės, kurie ieško atleidimo.


(Pora savaičių čia manęs nebus. Jei turėsi laiko, įkelk knygos pavadinimą, nebūtinai lietuvių autoriaus, giliai dvasingą, su anspaudu ego tema. Šiaip giliai dvasingų karmelitų parašytu knygų, su anspaudu, lietuviu kalba)

Diak. Tomas M.

Tas gilus dvasingumas, tokiems nelabai dvasingiems, kaip mes, gali liūdnai baigtis. Vienas neblogas pavyzdys yra dominikonas Meister Eckhart, kurį jie nori jau 700 metų reabilituoti, bet niekaip nesigauna. Tiesiog aptakūs rašymai yra pavojingi tuo, kad kiekvienas juos gali pagal save interpretuoti, o dažnai, ypač neturintys patirties gali pakliūti į bėdą...

Mes šiame forume orientuojamės ta linkme, kad jei mus skaitys mažiau patyrę, jie nebūtų suklaidinti.

kukulis

Klausimas, gal šiek tiek ne į temą:
Koks laikotarpis skaitosi, kai "neseniai atsivertęs" tampa "seniai atsivertusiu" ? :)

Kaštonas

"Meister Eckhart". Nieko nežinau apie jį.
Bet Kryžiaus Jonas dabar ant liežuvio.

Žinai kuo man patinka patyrę?!
O tuo, kad savo autoritetu STENGIASI neužstoti Jėzaus. Ty stumia ieškoti . Ne prisirišti sau mokynio ... Vengia pateikti absoliutų atsakymą ...

O dėl katchenumenų" visiškai sutinku su tavimi.
Infantilumas paliečiamas šioje knygoje.

Pilgrim

Tiesiog smalsu ar yra karmelitiško dvasingumo literatūros internete lietuviškai

Kaštonas

Nežinau Piligrim.
Realiai man turimos kelios knygos ir tos neturi antspaudo...

Diak. Tomas M.

Pilgrim, Šv. Kryžiaus Jono raštai ir Šv. Teresės "Sielos pilis", Šv. Teresėlės biografija, bent kiek man teko matyti. - Oi... praleidau žodį "internete"...

Pilgrim

Kryžiaus Jono reikėjo studijoms ... internete lietuviškai neradau. Matyt blogai ieškojau  :(
jei Tomai žinai nuorodas būtų "faina" ...  :D

Kaštonas

Citata iš: kukulis  balandžio 24, 2015, 04:31:30
Klausimas, gal šiek tiek ne į temą:
Koks laikotarpis skaitosi, kai "neseniai atsivertęs" tampa "seniai atsivertusiu" ? :)

Google plius "Krikštas",   "Sutvirtinimo sakramentas", "Šventosios Dvasios krikštas", "Dievo dovanos"

Augustas

Citata iš: Tomas M.  balandžio 24, 2015, 04:24:30
Tas gilus dvasingumas, tokiems nelabai dvasingiems, kaip mes, gali liūdnai baigtis.

Tomai, manau, kad klysti su terminais. Tikrai gilus dvasingumas nieko daugiau, išskyrus Eucharistijos adoraciją, Šv.Raštą, gryną maldą (pvz., Rožinį), na, ir, žinoma, Atgailos ir Sutaikinimo sakramentą, jau nebenori. O visos tos knygos, tokios kaip čia aptariama "Naujoji aušra", L.Gonzales'o-Carvajal'o "Toks yra mūsų tikėjimas", J.-M.Gueullete'o "Leisk Dievui būti Dievu tavyje" arba kad ir to paties Meister'io Eckhart'o tekstai ir yra skirti tokiems pusiau dvasingiems, pusiau nedvasingiems tikintiesiems (o gal ir iš viso nedvasingiems materialistams) kaip mes.

CitataVienas neblogas pavyzdys yra dominikonas Meister Eckhart, kurį jie nori jau 700 metų reabilituoti, bet niekaip nesigauna.

Ir dominikonas Eckhart'as yra iš tos pačios plejados kalbėtojų ir autorių, kurie kalbėjo ir rašė būtent tokiems mažai dvasingiems ar net iš viso nedvasingiems žmonėms kaip mes. Aš, pvz., dar gerai prisimenu, kaip mane prieš gerus 20-25 metus (tuo metu dar ateistą) užkabino Meister'io Eckhart'o tekstas, kurį pakabino viena tikinti mergina į sienlaikraštį. Jei tuo metu būčiau žinojęs, kad autorius yra katalikų vienuolis, būčiau nedvejodamas atėjęs į RKB dar tada. Taip jie mane giliai užkabino.

CitataTiesiog aptakūs rašymai yra pavojingi tuo, kad kiekvienas juos gali pagal save interpretuoti, o dažnai, ypač neturintys patirties gali pakliūti į bėdą...
Tie neva aptakūs rašymai nekelia jokio pavojaus, jei žinai jų paskirtį, jų adresatą, jų tikslą. Tiesiog tie neva aptakiai parašyti tekstai nėra skirti giliai dvasingiems žmonėms, kad vestų juos į gilumą, nors jei konkretus žmogus yra dvasingas, jis gali gauti dvasinės naudos net ir iš grynai ateistinių tekstų.

Citata
Mes šiame forume orientuojamės ta linkme, kad jei mus skaitys mažiau patyrę, jie nebūtų suklaidinti.
Sakyčiau, Tomai, kad vėl painioji adresatą.  :-\ Mes (t.y. mūsų forumas) orientuojamės į mažiau patyrusius kame? Filosofijoje? Dvasiniuose ieškojimuose? Katalikų doktrinoje? Maldos ir sakramentiniame gyvenime? Krikščioniškojo pašaukimo paieškose? ...

kukulis

Kartą vienas žmogus kreipėsi į dvasininką patarimo.
"Pasakykit ką daryti, kai mane maldos metu puola negeros mintys ir negeri vaizdiniai?"
Atsakė:
"Tegul tos mintys laisvai ateina. Jos ateis, o paskui nueis."
Po kiek laiko žmogus kreipėsi į kitą dvasininką.
"Pasakykit, ką daryti, kai mane maldos metu puola negeros mintys ir vaizdiniai? Štai vienas dvasininkas patarė joms nesipriešinti, paklausęs jo patarimo dabar visai baigiu išeiti iš proto, nes dabar jau taip mane tos mintys ir vaizdiniai puola, kad neturiu kur dėtis! Patarkit ką daryti!"
Antrasis dvasininkas taip atsakė:
"Ano patarimas yra skirtas toli pažengusiems dvasiniu keliu, o tokiems paprastiems žmonėms kaip tu ir aš reikia taip daryti: vos tik mintis ateina, tuoj pat nelaukiant ją atmesti!"
Remdamasis šiuo patarimu žmogus išsivadavo ir nuo blogų minčių ir nuo vaizdinių.

Antrasis dvasininkas yra garsus šventasis, o apie pirmąjį nėra žinių.

Augustas

Čia sugudravo antrasis dvasininkas, Kukuli, sakydamas, kad ano patarimas neva skirtas dvasiškai toli pažengusiems.  :D Išmintingas žmogus buvo.  :thumbup: Suprato, kad jei vienas būdas (šiuo atveju, nesipriešinimo nuodėmingoms mintims būdas) neveikia, tai veiks kitas. Manau, kad ir pirmasis dvasininkas būtų davęs tokį patį patarimą, kaip ir antrasis, jei tas žmogus būtų kreipęsis į jį antrą kartą ir pasisakęs, kad jo pirmasis patarimas veikia ne taip, kaip turėtų veikti.

P.S.
Citata"Ano patarimas yra skirtas toli pažengusiems dvasiniu keliu, o tokiems paprastiems žmonėms kaip tu ir aš reikia taip daryti...

Manau, kad Tomas turėjo minty ne tai, sakydamas "mažiau patyrę".

P.P.S.
CitataAntrasis dvasininkas yra garsus šventasis, o apie pirmąjį nėra žinių.

O kodėl čia paminėtas antrojo dvasininko iškėlimas į altoriaus garbę, Kukuli? Juk abu Tavo paminėti nuodėmingų minčių atsikratymo metodai buvo žinomi jau Bažnyčios Tėvams. Ir buvo rekomenduojami bei įvairaus pažangumo (tiek pradedančiųjų eiti dvasiniu keliu, tiek ir tuo keliu tolėliau pažengusiųjų) krikščionių sėkmingai taikomi praktikoje, nes šių metodų taikymo sėkmingumas priklauso ne nuo pažangumo, einant dvasiniu keliu, bet nuo įgimtų konkretaus žmogaus savybių.

kukulis

Neesmė :)

Esmė nuolankumas. :)

Tiesa, o jums "Naujoji aušra" kažkaip nesuskamba panašiai kaip "new age"?  :-\

Augustas

Citata iš: kukulis  balandžio 24, 2015, 09:01:12
Neesmė :)

Esmė nuolankumas. :)

Žinoma, Tavo įdėto pasakojimo esmė ir yra tokia, t.y. nuolankumas. Ar čia Tu nori pasakyti, kad Tomo pasakymas "mažiau patyrę" tą nuolankumą bei (neva) paprastumą ir reiškia?  :-\

Citata
Tiesa, o jums "Naujoji aušra" kažkaip nesuskamba panašiai kaip "new age"?  :-\

Žinoma, "Naujoji aušra" tai ir yra "New Age", nors ten yra ne tik jis. :)

Kaštonas

"krikščionių sėkmingai taikomi praktikoje, nes šių metodų taikymo sėkmingumas priklauso ne nuo pažangumo, einant dvasiniu keliu, bet nuo įgimtų konkretaus žmogaus savybių."

Aš nebūčiau toks drąsus (kategoriškai) šitaip teigti.

"Žinoma, "Naujoji aušra" tai ir yra "New Age", nors ten yra ne tik jis. :)"

Labai įdomu. Einu popkorno nusipirksiu. Lauksiu tęsinio.

Augustas

Citata iš: Kaštonas  balandžio 24, 2015, 09:11:13
"krikščionių sėkmingai taikomi praktikoje, nes šių metodų taikymo sėkmingumas priklauso ne nuo pažangumo, einant dvasiniu keliu, bet nuo įgimtų konkretaus žmogaus savybių."

Aš nebūčiau toks drąsus kategoriškai šitaip teigti.

Kodėl, Kaštone, Tu nedrįstum to taip kategoriškai teigti?  :)