• Welcome to TavoRankose.org - katalikiškas diskusijų forumas. Please login or sign up.
 
balandžio 28, 2024, 08:05:10

Naujienos:

Kokie šaunūs yra ištikimi VIEŠPATIES žmonės!
Būti su jais man didžiausias malonumas. Ps 15 (16) - 3


SĄŽINĖS TYRIMO MALDA.

Pradėjo Kaštonas, rugsėjo 15, 2016, 14:02:39

0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

Kaštonas

SĄŽINĖS TYRIMO MALDA. ŠV. IGNACO IŠMINTIS MŪSŲ ŠIANDIENINIAM GYVENIMUI

APIE KNYGĄ

Sąžinės tyrimo malda yra perkeičianti ir nuolat auginanti krikščioniškojo dvasingumo praktika. Ji padeda geriau pažinti saver artimą ir Dievą. Timothy M. Gallagheris knygoje "Sąžinės tyrimo malda. Šv. Ignaco išmintis mūsų šiandieniniam gyvenimui", remdamasis tikromis gyvenimiškomis istorijomis, savo, kaip dvasios vadovo, patirtimi ir šv Ignaco Lojolos praktika, aiškina esminius sąžinės tyrimo maldos principus: kas yra sąžinės tyrimas? Kaip galime pritaikyti jį savo asmeniniame gyvenime? Kokie, yra jo vaisiai?

Timothy M. Gallagheris OMV kunigas, rekolekcijų vadovas, kelių knygų autorius, šv. Ignaco Lojolos tyrinėtojas, rengiantis paskaitą ciklus visame pasaulyje.
http://www.manoknyga.lt/knyga/sazines-tyrimo-malda-sv-ignaco-ismintis-musu-siandieniniam-gyvenimui.html#.V9rSjJiLTIU


Timothy M. Gallagher ,,Sąžinės tyrimo malda: šv. Ignaco išmintis mūsų šiandieniniam gyvenimui". Knygą pristato ses. Gražina Dapšauskytė ir Audrius Globys.
http://www.marijosradijas.lt/transliacijos/61425-2016-08-12-17-20-knygu-lentynoje.html

Kaštonas

Be nuoširdaus troškimo gyventi meilės su Dievu gyvenimą, asmeninis pasiryžimas praktikuoti sąžinės tyrimą gali niekada neduoti norimų vaisių mūsų gyvenime. Tik meilė ir deginantis jos troškimas, gryna malonė iš Dievo, gali paakinti, nukreipti ir ištobulinti mūsų sąžinės tyrimo praktiką. Dėl šios priežasties mūsų šiuolaikinė postmodernistinė kultūra kelia iššūkį ' sąžinės tyrimui. Viename savo straipsnių apie postmodernistinį dvasingumą Timothy Muldoonas dabartiniam jaunimui pateikia tokių pretenzijų: ,,Daugeliui jų Dievo įsimylėjimo potyris yra visiškai svetimas. Religija jiems yra veikiau intelektualinės pratybos, įsišaknijusios individo sąmonėje, nei atsakas Dievui, kuris ištiesia ranką sakydamas: ,,Leiskimės į nuotykį!"2 Tokiomis aplinkybėmis sąžinės tyrimas gali tapti intelektine, etinė praktika, kuria siekiama žūtbūt pertvarkyti suskilusį pasaulį. Bet tai neįsiskverbia giliai į mūsų širdžių subtiliausias kerteles ir svarbiausia atsidavimą iš meilės.
 
Sąžinės tyrimas yra susijęs su meile, meile, kurios ilgisi kiekvienas iš mūsų Visa širdimi, meile, kurią nuostabiai iliustruoja daugelio žmonių istorijos, ir galiausiai meile, kuri yra virš viso to, ką galime ligi galo patirti iki mirties. Tačiau ši pilnatvę suteikianti meilė subtiliausiuose mūsų širdžių virpesiuose fiksuojama dabar.  

......

Sąžinės tyrimas kviečia ją praktikuojantį žmogų į ,,liūdnąją širdies kertelė". Priešingai nei lengva bei smagi vieta, ji primena vaiduoklių lankomą namą. Čia apsigyvenusi kaltė, nesėkmės, gėda, sielvartas ir nevisavertiškumas, sumišęs su bejėgiškumu, mus baugina ir verčia ieškOti būdų, kaip apeiti šią gąsdinančią mūsų širdies dalelę. Bet būtent čia glūdi brangi virsmą žadanti ramybės dovana -ramybės, kurią mums visiems siūlo atleidžiami Dievo meilė Jėzuje.
 
Mūsų skrupulingas priešinimasis šiai liūdnai buveinei mėginimas užtverti kelią į ją mūsų širdyje pasireiškia įvairiais būdais. Jaučiame vidinį visumos trūkumą, ilgimės ramybės, kurios niekaip nerandame, jaučiame erzinančias spragas daugelyje savo tarnystės sričių. Daug kam iš mūsų reikalingas draugas, kuris lydėtų Į šią bauginančią vietą ir padėtų apmaldyti kai kurias baimes, nes žinome, kad būtent ten glūdi įstabi ramybė, kurią galime asmeniškai atrasti. Nieko keista, kad Gallagheris pirmame skyriuje; kalbėdamas apie vidurinę sąžinės tyrimo dalį, užsimena, kad būtent šios maldos dalies yra vengiama, ir kad tam, kuris ją praktikuoja, yra būtinas koks nors žmogus, dažnai dvasios vadovas, kuris vestų per visą sąžinės tyrimo maldą.