• Welcome to TavoRankose.org - katalikiškas diskusijų forumas. Please login or sign up.
 
gruodžio 21, 2024, 10:15:28

Naujienos:

Kokie šaunūs yra ištikimi VIEŠPATIES žmonės!
Būti su jais man didžiausias malonumas. Ps 15 (16) - 3


Содом: фильм Аркадия Мамонтова, 2015

Pradėjo Diak. Tomas M., rugpjūčio 11, 2016, 03:14:48

0 Nariai ir 1 Svečias peržiūrinėja šią temą.

Diak. Tomas M.

Rusų dokumentinis filmas apie gėjų kultūros plėtrą pasaulyje. Gaila tik, kad jie ten pasistengė politikos prikišti truputį, apie Ukrainą ir pan. Bet kritiškai žvelgiant į politinius pareiškimus, filmas gana neblogai parodo tragišką situaciją pasaulyje.


Содом и Гоморра фильм Шок 2014 Фильм Аркадия Мамонтова

Filmas aktualus šiandienai, kai Airijos valstybinę seminariją krečia homoseksualizmo skandalai, o italas Vyskupas Nunzio Galantino, kuris vadinamas pavyzdiniu Popiežiaus Pranciškaus Vyskupu, Pasaulio Jaunimo Dienų metu per pamokslą pasakė, kad Sodoma ir Homora nebuvo sunaikinti... Jo žodžiais:

CitataThe intense dialogue between God and Abraham in the first reading tell us about prayer. And it's about prayer that Jesus is asked in the Gospel. A prayer which is not an escape from troubles and responsibility, but a live experience made of listening and answering, through which God creates an authentic relationship and pushes us to be daring. As daring as Abraham's intercession prayer in favor of Sodom. A city upon which nobody would have bet a dime. His intercession prayer and his will to dare save Sodom. The city is saved because some righteous ones are there, even though a few of them. But the city is saved above all because Abraham, a man of prayer, is not a relentless accuser, he doesn't speak against but in favor. Abraham, man of prayer, doesn't point to the misdeeds, but he announces the possibility for something new. Abraham, man of prayer, announces and invites to look at the positive possibilities. Abraham, man of prayer, is a tireless searcher for sign of hopes to present to the Lord for Him to give them value.

Keista, kad Vyskupas tarsi bando perrašyti (o gal greičiau nutylėti) Bibliją, o tos "pozityvios galimybės" labai primena Sinodo šeimos klausimais retoriką apie "ištikimas" partnerystes... Labai panašu, kai dažnai cituojama vieta, kur Jėzus neteisia svetimautojos, bet patogiai pamirštama sekanti eilutė, kur Jis pasako: "eik ir daugiau nebenusidėk".

Pilgrim

gaila neradau homilijos suprantama kalba.  :'( todėl sunkoka spręsti, tačiau išsakytos mintys skamba kaip sava vyskupo žodžių interpretacija.