• Welcome to TavoRankose.org - katalikiškas diskusijų forumas. Please login or sign up.
 
lapkričio 23, 2024, 13:10:56

Naujienos:

Kokie šaunūs yra ištikimi VIEŠPATIES žmonės!
Būti su jais man didžiausias malonumas. Ps 15 (16) - 3


Paklusnumas

Pradėjo kukulis, kovo 01, 2014, 09:34:05

0 Nariai ir 3 Svečiai peržiūrinėja šią temą.

Silvija

Pamenate vyrui: "mylėti žmoną", o žmonai - " klausytis vyro". Ar Ieva įsiklausė? Ar Adomas mylėjo? (Tą akimirką, kai šėtonas gundė)

Pilgrim

Citata iš: Kaštonas  spalio 28, 2015, 09:14:32
Neprisimenu tokios vietos, kad Dievas sakė Ievai "nevalgyk nuo to medžio".

Pradžios knyga 3 skyrius -
1 O žaltys buvo suktesnis už visus kitus laukinius gyvulius, kuriuos VIEŠPATS Dievas buvo padaręs. Jis paklausė moterį: ,,Ar tikrai Dievas sakė: 'Nevalgykite nuo jokio medžio sode!'?"
2 Moteris atsakė žalčiui: ,,Vaisius sodo medžių mes galime valgyti.

Tekste ne vienaskaita, bet ... daugiskaita, tai gal abiems iš karto sakė  :-\

Kaštonas

Įrašė: Pilgrim
« Įrašytas: Šiandien 15:04:25 »
Tame pačiame skyriuje kalbama, apie žinojimą, akių atsivėrimą, supratimą  ir apgavystę.


"Reikia atskirti suvokimą (mąstymą), mintis (ketinimus) nuo veiksmo."
Mintis, svarstymas, sprendimas, veiksmas.
Mintis-logos-valia.
Dar ir dabar (kokius 5000metų) mes ŽINOME. Tačiau...

"daugiskaita, tai gal abiems iš karto sakė  :-\"
Jei aš teisingai prisimenu:
Dievas sako Adomui. Adomas sako Ievai.
Pvz. Tau sako Dievas, Tu sakai man, aš galiu tavęs klausytis, o galiu ir ne...

Varlė keliauninkė

Klausytis
Ieva klausė ką jai sakė žaltys (ne Dievas), Adomas klausė ką sakė Ieva (ne Dievas).. Gerai, pasirinko klausyti ne Dievo balso, o balso iš išorės. Pas hebrajus berods parašyta, kad jie matė balsą vaikšiojantį Edene :) bet jie matė ir žaltį.. Abu buvo matomi akimis.
Ko ir iki kiek reikia klausyti parodė Kristus.

Neaišku ar ten buvo puikybė.. juk ji niekur neminima Biblijoj?

Kaštonas

"Neaišku ar ten buvo puikybė.. juk ji niekur neminima Biblijoj?"

Nepamenu.
Ten, tai kur?! Jei TEN tai tas žaltys
Mite, sakoma "netarnausiu aš žmogui"

Pilgrim

Kaštonai
- Dievas sako Adomui. Adomas sako Ievai. -
Šventame Rašte neužrašyta tokia seka.

Kaštonas

Neparašyta, kad Ieva per penkias minutes obuolį atsikando ir po dviejų su obuoliu pas Adomą stovėjo.
Neparašyta ir kas tas obuolys.

pvz
Lk:16:29   Abraomas atsiliepė: 'Jie turi Mozę bei pranašus, tegul jų klauso!'

Turi Mozę?

Varlė keliauninkė

Kaštonai, o kokia mitologija tu čia remiesi? :)

Kaštonas

Knygomis kurias skaičiau, bei rekolekcijomis kurias čia esu įkėlęs.
(Rekolekcijų seminarus siūliau įkelti.)


Viena iš jų:
http://tavorankose.org/forumas/index.php/topic,1080.msg13772.html#msg13772

Plg.

I. Angelų nuopuolis
391  Mūsų pirmiesiems tėvams apsisprendžiant būti neklusniems, girdėjosi gundantis, Dievui prieštaraujantis balsas,266 iš pavydo įstūmęs juos į mirtį.267 Šventasis Raštas ir Bažnyčios tradicija jį priskiria puolusiam angelui, vadinamam šėtonu, arba velniu.268 Bažnyčia moko, kad iš pradžių tai buvo Dievo sukurtas geras angelas. ,,Nors velnias ir kiti demonai buvo Dievo sukurti iš prigimties geri, tačiau jie patys pasidarė blogi."269 .......................
http://www.katekizmas.lt/kbk1996p2003_p2008-2009gv/N11904.html

Varlė keliauninkė

o kurioj vietoj pas tave Šventas Raštas?

kukulis

Jo. Aš irgi tą mitą esu girdėjęs.

Įdomus klausimas: ar dalis angelų nupuolė prieš sukuriant žmogų, ar po žmogaus sukūrimo?

Kaštonas

"o kurioj vietoj pas tave Šventas Raštas?"

CS Lewis turėjo problemą. Užduodavo klausymą žinodamas atsakymą.
Turiu ir aš šią problemą. O tu?


Kukuli, papildžiau aną savo komentarą.

Kaštonas

Ok
Pirmoje vietoje man Dievas. (to siekiu, kad taip būtu)
Šventasis Raštas it įrankis per kurį kalba man Dievas.
Taip kaip ir per Tave, Piligrimą, Silviją, Kukuli, Donatą, Augustą, Vidą, Zuvi, Tomą, Sigitą (šiame forume).  ...


Andrius4

Augustas yra minėjas, kad RKB neprieštarauja slėpinių paanalizavimui iš visų pusių. Todėl aš noriu jums pateikti šita slėpinį iš kito kampo "Adomo ir Ievos nuodėmę"

Citata iš: Pilgrim  spalio 28, 2015, 08:10:02
Žmogus buvo apdovanotas laisva valia, galia sakyti taip arba ne. Gali pasirinkti.
Adomas būdamas asmeniniame santykyje su Dievu gebėjo tinkamoje vietoje ir tinkamu laiku sakyti tinkamą - arba taip arba ne.
Tačiau gebėjo pasirinkti laisvai, ne prievarta, kol ...
Šėtono sugundytas ir suviliotas jis panoro tapti kaip Dievas, tapti pats sau tikslu, skirti (nuspręsti) kas gera, o kas bloga, (bloga ar gera man) kas esmėje yra puikybė.
Taip Adomas turėjo laisva valia pasirinkti Taip arba Ne. Bet šėtonas nesugundė ir nesuviliojo Adomo, nes jis to ir nebūtu galėjas padaryti. Gyvate iš karto atėjo pas Ievą, kodėl? Nes žinojo, kad Adomo nesuvilios. nes Adomas, kaip ir minėjo Pilgrimas, buvo asmeniniame santykyje su Dievu. O Ieva buvo paimta iš Adomo šono. T.y. Kaulas nuo Adomo kaulu. Gaunasi, kad Ieva buvo asmeniniame santykyje su Adomu. Dar kitaip sakant Adomas buvo originalus kurinis, o Ieva išimta iš originalo. Todėl šėtonas nebūtu galėjas suvilioti originalo ir jis tai žinojo. Dabar prie svarbiausio. Kas gi vis tiktai buvo tas uždraustas vaisius?  Atsakymas yra "Seksas" Suprantu dabar jūsų reakcijas. Bet pažiūrėkim i Biblija.

(Pr 3:14-15)  VIEŠPATS Dievas tarė žalčiui: ,,Kadangi tu taip padarei, esi prakeiktas tarp visų gyvulių ir tarp visų žvėrių. Ant pilvo šliaužiosi ir dulkes ėsi visas savo gyvenimo dienas. 15 Aš sukelsiu priešiškumą tarp tavęs ir moters, tarp tavo palikuonių ir jos palikuonių; jis kirs tau per galvą, o tu kirsi jam į kulną".

Iš čia matome, kad tas žaltys (gyvate) nuo pat pradžių nešliaužiojo pilvu ir nerijo dulkes. Prakeikimas padare žalti toki koki dabar mes ji matome. Ir matome svarbiausia dalyką" Aš sukelsiu priešiškumą tarp tavęs ir moters, tarp tavo palikuonių ir jos palikuonių" Žalčio palikuonis(jo sėkla) jau buvo Ievoje.
Po akto su gyvate Ieva davė to vaisiaus valgyti savo vyrui (Adomu) ir jis valgė (Pr 3:6)
Čia matom iškarto po akto su žalčiu, Ieva turi akta su Adomu. Štai kodėl Kainas buvo iš piktojo.

(1 Jn 3:12)  Ne kaip Kainas, kuris buvo iš piktojo ir nužudė savo brolį. Kodėl nužudė? Kad jo darbai buvo pikti, o brolio – teisūs

Štai kodėl Kristus neatėjo per aktą. Nes jis nebūtų galėjas išpirkti nuodėmes jai butu atėjęs per nuodėme. Štai kas yra ta gimtoji nuodėme, kuria Kristaus kraujas nuplauna, kiekviena kūdiki, kuris ateina į ši pasaulį per gimtąją nuodėmę" per aktą"





Kaštonas

" Atsakymas yra "Seksas" Suprantu dabar jūsų reakcijas. Bet pažiūrėkim i Biblija"

Mano tai YPAČ. :swoon:
Žinant, kad medis nuo kurio skynė yra KRYŽIUS.

"Po akto su gyvate Ieva davė to vaisiaus valgyti savo vyrui (Adomu) ir jis valgė (Pr 3:6)
Čia matom iškarto po akto su žalčiu, Ieva turi akta su Adomu. Štai kodėl Kainas buvo iš piktojo."
Kažkodėl kokis tai parnografinis filmas mintyse prasisuko...

Abelis vertėsi gyvulininkyste, o Kainas buvo žemdirbys. Pradžios knygoje rašoma, kad Abelis Dievui aukojo geriausia, ką turėjo, rinktinius kaimenės gyvulius, o Kainas tiesiog aukojo savo derliaus atnašą. Dievas maloniai žiūrėjo į Abelio atnašas. Kainas kas kartą vis labiau pavydėjo ir nužudė savo brolį. Iš teksto matyti, kad tai nebuvo vienkartinis įniršis, nusikaltimas, padarytas impulsyviai. Tai augo laikui bėgant, tuo parodoma, kaip nuodėmė bręsta žmogaus širdyje.
http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2013-01-15-sandoros-raktas-i-sventaji-rasta-iii-nojus-ir-jo-seima/93702

1 Jn 3 Visas laiškas trumpai kalbant, kalba Dievo vaikams ty tiems kurie gimė iš ŠVENTOSIOS DVASIOS.

Andrius4

Citata iš: Kaštonas  spalio 28, 2015, 12:24:41
Žinant, kad medis nuo kurio skynė yra KRYŽIUS.
Čia turbūt turėjai galvoja Kristu? Nepamiršk, kad buvo du medžiai sodo viduryje. Nes tai ką paminėjai panašu, kad gyvybes medis (Kristus). Ir aplamai, kas gi yra ta nuodėmė? Nes Biblijoje ji minima dažniausiai vienaskaita. Ir tai yra NETIKEJIMAS, o visa kita tik nuodėmes atributai.

Pilgrim

Žinau šią nuomonę(seksas) , bet KB taip nemoko.
Tiesiog atskira nuomonė.

Kaštonas

"kas gi yra ta nuodėmė?"
Aš esu (pats sau)dievas ! -PUIKYBĖ

"Ir tai yra NETIKEJIMAS"
Netikėjimas Gyvuoju Dievu. Bet TIKĖJIMAS savimi.

Andrius4

Citata iš: Kaštonas  spalio 28, 2015, 13:16:19
"Ir tai yra NETIKEJIMAS"
Netikėjimas Gyvuoju Dievu. Bet TIKĖJIMAS savimi.
Taip, ir netikėjimas Dievo žodžiu

Kaštonas

"Taip, arba netikėjimas Dievo žodžiu"

1. Kokiu būdu Dievo buvimas pastebimas tavo kasdienybėje?